MAJPOKALEN 11-13/5 2012

Sitter nu hemma nyduschad o helt galet trött efter en lång men väldigt rolig och framgångsrik helg!
Kan ju säga att Cooper (kingen över ALLA) har ägt sönder och ja e super nöjd!

Fredag LA:
STARK. finns inte så mkt o säga igentligen, brukar alltid vara såhär, första starten på meetinget är han alltid stark o piggelinis. Men allt flöt på bra tills hinder nr. 7, kom väldigt nära och fick ner den bommen. Sen 8a rev vi oxå, kom väldigt fort in i den kombinationen.

Fredag MSV B:
SÅHÄR BRA! Gå in som näst sist och sätter en nolla! så jäkla gött! De va en A:0a O jag tog ut vägana enormt mkt, så blev tyvärr ett tidsfel, men nolla på hinder. Och eftersom jag var den med minst fel (igentligen felfri juuu) Så VANN JAG! Så sjukt glad o när ja fråga : vann jag? Och mamma o martina o ann svara ja, så började jag o gråta haha xD grät hela vägen in på prisutdelningen, och fick ett superfint vinsttäcke :) Vann värdecheckar på Equistro för 750 kr! O en stor vas o lite så. Fick även globen gehäng, vilket har varit en DRÖM så länge! 
LYCKLIG TJEJ!

Lördag MSV B:
Lika fin i denna klassen som gårdagens msv. Var litelite nervös, men vääärldens bästa Martina hjälpte mig o då känns allt bara mycket bättre haha! Det va en A:0/A:0a med 15 språng. LÅNG bana, men KUNGEN levererar med en DUBBEL NOLLA!!!!!!!! Så glad asså, Ledde ett bra tag, men slutade till sist som 2:a! Kunde inte vart gladare.
Älskade ponny<3

Söndag LA:
Dagens klass kändes sådär, han va lite stark o en bom föll. Hade kommit 2:a annars, men nu blev vi första utanför placering. Jaja, nöjd med han endå! 


Så helgen kan beskrivas med FANTASTISK! Jag har välrdens finaste ponnyskrutt.



 

TEAM Cooper! Världens bästa Coach, Martina!





Mer bilder kommer senare!



/emma

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis!

2012-05-13 @ 21:00:46
URL: http://livetmeddjur.blogg.se/
Postat av: Clara

Grattis!

2012-05-17 @ 08:51:04
URL: http://ponnyvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0