Att försöka nå sin dröm.

Alla har vi drömmar.
Olika stora, olika svåra, olika saker, men jag vågar nog säga att ALLA har en dröm.

Jag är en tjej med massor av tankar, massor av mål och framför allt- massor av DRÖMMAR!

Men problemet i många fall med våra drömmar, är att vi inte tar tag i dem, försöker nå dem, utan vi nöjer oss med att låta den förbli fantasier och dagdrömmar...
Innan var jag sån, jag drömde om massor av saker..vad jag ville bli t.ex.
Men jag lät dem förbli bara drömmar, inte verklighet.
Men NU har jag ändrat mej, nu har jag börjat resan för att nå min dröm, börjat ta tag i allt det jag sparat i tankarna innan, försöker verkligen nå det jg vill!

Rörigt inlägg, jag vet..men buskapet var i alla fall:
•never give up on something you really want!

Alltså, ta tag i dina drömmar och försök göra dem till verklighet, försök nå dem, inte bara tänka dem.

Och kom ihåg de tre orden:
• KAN
•VILL
•SKA

Så kommer du långt!
/Erikq


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0