Åstorp!

Resultat ifrån första dagen i blåsiga regniga stormiga Åstorp:

LA- A:0/A:0
Blåste storm här, regnade också..
Hoppade 1,2,3 och sedan i anridning Mot 4:an så blåste grinden i hindret ner och jag fick sakta av, hindrets byggdes upp igen, och vi kunde starta igen.
Kände Dock att vi inte riktigt kom framåt, kändes lite som att vi nästan fastnade lite i marken.
Petade ner 8:an, skit pet!
Synd, men för övrigt var rundan bra!

Msv B- A:0

Reegn och blåst igen -.-"
Jag var jätte nervös när jag gick in, vet intr varför men jag har tappat mitt självförtroende och tror inte riktigt på det jag ska göra och mig själv känns det som, vilket leder till att jag har blivit lite..höjdrädd? Nja, inte riktigt, men lite så!
Hur som helst, så va Khairo så SJUKT fin!! Nollade klockren runda, halv snabb tid, red inte för att vinna, utan för att få en fin nolla!
MEN, det slutade med att vi var ensamma felfria i klassen, och VANN!!
fick ett super härligt täcke, rosett, globengehäng, och en påse full med jätte bra saker ifrån helsingborgs djursjukhus!

VÄRLDENS FINASTE KHAIRO!!!<3

/Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad innebär globengehäng? :)

2012-06-01 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0