Tillbaka hemma vid min kära dator.

Ja då sitter man här igen hemma i Borås (som faktiskt inte regnat idag) och återgår till det vanliga.
Haft det hur bra och roligt som helst nere i Falsterbo. ÄLSKAR Skåne, och är lite avis på alla hästmänniskor som bor där....aja jag tänker flytta dit när jag blir äldre, haha!
Kan ju berätta att vi åkte ner på onsdag morgon, va i stallet vid 06.00 o fixa o pyssla om Cooper. Sen vid 12 ca va vi nere o jag o mamma gick runt o kolla lite. Nåra timmar senare kommer goaste Martina så vi möter upp henne o lägger in alla saker i bilen. Shoppade inget på onsdagen, men kollade på hoppning o kika i alla affärer. Hade en rolig kväll i husvagnen och jag o Martina var nere vid vattnet o satte oss på en liten sandplätt ute i det lång-grunta havet, & där satt vi några timmar o sprang runt i vattnet gjorde vi oxå haha! Gick upp vid 8 elle nåt på torsdag morgon och vi gick hela dagen på falsterbo och shoppade. Hade planerat o bada vid solnedgången men jag dog på kvällen (haha) så vi tjockade oss inne istället ;) Fredag va nog roligaste dagen inne på falsterbo då va det ju NATIONS HOPPNINGEN! Herreguuuuuuud va ja o Martinis skrek o hejjade! Haha vi hade as roligt, verkligen.
Kom på en egen dans har vi oxå gjort ;)
Fredag kvällen spenderades med en promenad på bryggorna o stranden. Vi hade super mysigt!
Sen vart ju lördag sista dagen lite tråkigt, men de kan ju inte vara för evigt!
Har iaf hafr det SUPER med bästa Martinisen (numera känd som maggan, haha!) Och detta har jag shoppat:
 
*BLÅ samshield hjälm, LOVE IT
*Sverige mjukis set
*Veredus fram skydd till Cooper
*HV polo väska
*2 skal med Cooper på (men dom va gratis)
 
De va nog det tror jag....bilder kommer ofc!
 
Gör ett inlägg senare med massa bilder från dagens dressyr pass, BÄST är Cooper!
 
 
 
/em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0