presenter osv

Fick en fråga om vad jag fick för presenter...
Skriver allt här, så får ni bilder senare eller imorgon!
Av mamma och pappa:
En GRYMT underbar söt blus ifrån tara
En söt tunika/blus ifrån tara
Ett dyon täcke till Harry
Ett Anna Scarpati Täcke till harry
Halva min svarta ÄLSKADE pälsväst(betalar andra halvan själv
Två kuddar och ett överkast till min NYA säng(waha) jätte fina!
Löshår(i min nya hårfärg.. de ni! ;D )
swarovski pannband (inte köpt en, ska köpa) sverige med flagga på eller mellanblå stora stenar
Två  sminkväskor
Lite smått o gott till min illa verksamhet( waha, undra vad jag håller på med??)

av min kära bror:
Fika på stan+ köp av valfri sak! = AWSOME

av farmor och farfar
En SUPER söt halsduk med SPETS på
En grymt fin ring - båda ifrån raglady

Kärlek till presenterna och alla människorna idag!
ca 170 grattis hälsningar på FB hittills, tacktacktackl för alla underbara som bryr sej! kram!
/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0