Gullig ponny söker....

Hej!
Idag har jag varit i Billdal under dagen med Elin och Drömmis.
Pay'n jump 90 cm x2
Drömmis var SUPERladdad och skuttade runt och stack, haha.
Första rundan gick snabbt, haha, men bra! nollade här men i lite högt tempo!
Andra rundan var mer kontrollerad och ja, en SUPERrunda helt enkelt! Nollade även denna gången.

Sen hem till---> Ubbhult, waha!
Tog det ganska lugnt och slappa, sen ut i stallet och hoppa Carro.
Han var PIGG idag kan jag säga! stuttsig och taggad, så det var ganska svårt att hitta en jämn rythm!
Men några språng på 1.20-1.25, bra språng och teknik, så ja.. det var ett ganska bra pass!

Hjälpte Eve med Harry också, hoppade en serie och en linje+ ett räcke, allt på 1.05-1.10!
Super bra gick det!
Sen red jag en kortis på Jarad, tårna frös till is, så jag pallade inte att rida längre! Ushushush va kall jag var, helt galet!
NU blir det ut och rida khairo, kl 21.25.. ops

Nån som vill Adoptera en liten B-ponny??

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0