gästblogg by Jenni

Nu har det varit torka på mina inlägg under några dagars men här kommer ett i Erikas fråvaro! :)

Jag får hur många komentarer som helst på min blogg angående bloglovinbyten. Folk som skriver något i stil med'' Hejsan, guuud vilket fin bloggd duuu har, älskar headern asså! Ska vi göra bloglovin byte?'' Jag tror dom flesta känner igen sej och har fått sådanna komentarer.

Bloglovin är till för att man ska lägga till de bloggar man följer och statistiken ska visa de mest populära bloggarna. Jag tycker det känns en smula desperat att sitta och spamma samma komentar på 150 bloggar för att få fler följare på sin bloglovin och komma högre i topplistorna. Jag låter säkert som värsta hatern och jättegrinig men jag stör mej enormt på dessa komentarer! 
                   
Brukar ni skriva sådanna komentarer?
Brukar ni göra bloglovinbyten hejvilt men alla randome bloggar som frågar?

// Jenni  Bloom - Team LB  länkat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0