- saker jag ser fram imot

Har en del saker jag ser fram imot just nu...

-Torsdag, Hestra/ulricehamn skidåkning med skolan
-GP-ponny semifinal , Elin och drömmis
-SCANDINAVIUM
-Ridsport evant ppaarrtty!!
-alla grymma tävlingar som kommer.. YEY!

och en massamassa att fixa..
Har en del planer.. små planer, inne i mitt huvud bor dom.. haha.
men jag tänker ta tag i det och försöka genomföra dem.. speciellt en, som är min STÖRSTA dröm.
image descriptionimage description
En sak jag ser fram imot är också att träffa min ängel igen.. <3
xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaså, då kanske man ser dej i backen om ni ska till ulricehamn?? ;) Nägra från sätila ska oxå dit.. ;)

2012-01-31 @ 18:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0