Ses vi där??

En vecka kvar.. knappt.
Till ett av  årets höjdpunkter-
Göteborg Horse Show, Scandinavium!

Årets underbaraste största hästfest, tävlingar, MÄSSAN.. åh vad jag bara älskar att vara där! Man mår SÅ bra!
Allt man älskar på ett och samma ställe! De flesta av mina vänner är där, så massor av trevligt underbart folk!
och sen såklart, på fredagen.. så smäller det ju med
Linn Olssons RIDSPORT EVENT
självklart
är jag på plats och festar med flera hundra andra hästintresserade på Berg 211!

Jag kommer vara på Scandinavium.. ALLA
dagar, ALLA föreställningar..haha

Så, ses
vi där under helgen?? Vilka dagar är just du där?
Eller kanske vi ses inne i dimman i Bergs festliga lokaler?


Åh, vill tillbaka.. nu med massa mer erfarenhet och kunskap..
Bilden är ifrån Göteborg Horse Show 2009, jag och min älskade Dream Boy, GP-ponny final!

/Erika Wenderyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0