Min dag

yes, idag är en riktigt fin dag!
Solen skiner, jag är på bättringsvägen, det är inte -98384°...riktigt härligt!
Min dag ser ut såhär idag:
°Rida Harry i stora hagen, massa mys i snön! - klart
°slappa,chilla på livet.. bli frisk- håller på xd
°Städa mitt rum, alltid lika roligt..
°åka in till GBG och FÄRGA håret..lutar åt den sista färgen, fast lite brunare!
°chilla framför favvoprogramet- Glee
°Rida Khairo

rätt go dag, härligt med fint hår igen, haha!
kommer såklart bilder sen på håret!  Och några bilder ifrån ridpasset i snön med harry :D
Hur söt?? JAg och maja där med ljublått schabrak... så sjukt gullig min lilla tjej.. och Lilla erika på ca 9 år ;)

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0