God eftermiddag på er.

Sitter just nu i mitt rum o fryser , haha!
Tanken är att jag ska plugga, men har noll motivation just nu..Ska strax ta upp matte boken iaf!
Dagen i skolan idag har vart rätt chilledill, haha kul idrotts lektion iaf ;D Innebandy med vår klass e nog seriöst det roligaste som finns xd Dör lirte av skratt alla gånger! (och tack lisa för den underbart hårt skjutna bollen rakt på min arm! haha) På NO:n fick vi veta lite intressanta saker , och så fort ja kolla på lisa såg det ut soom hon skulle skrika av rädsla! Sen åkte jag direkt till stallet med lisfis och emelie! Alla vi tre red ut, bara skritt o trav. Cooper skötte sig över förväntan haha! Dutti polle.
Tog några varv i paddocken efter det oxå, o känna av lite inför i morn, ddå e de träning för Anna Emanuelsson! Bästa tränarn asso ;)
Han va iaf jätte fin o lydig så det känns ju bra inför att hoppa i morn, har ju inte gjort det sen den senaste träningen.
Tänkte berätta en lite sak bara;
När ja kom tillbaka efter ridturen idag, o skulle ner i vår paddock, så ville han ju såklart INTE det. Han va klar tyckte han o stannade utanför stallet. Men ja skänkla på han o han krånglade ofc, men så ville ja inte hoppa av o leda ner han, inte för en sån simpel sak som att gå ner i paddockeen! Töntig ponny haha!
Så jag la i backen i backa hela vägen ner....HAHA! Och så fort han kommer ner i padddocken lossas han som om ingenting! Så jäkla drygt asso...Ibland förstår jag inte vad som pågår i den ponnyns hyvve...

Menmen, ja skrattar ju bara åt han så de gör ju inget igentligen ;)
Sen fick han morot o fick gå in i sin mysiga box som va full av hö o krubbmat! De e gott!

O nu sitter ja som sagt här, o fryser haha!
Tänkte göra ett försök till o ladda över filmerna från Grevagården...sist funka det inte?!

NE nu MÅSTE ja plugga lite.






Världens finaste ponny, helt klart<3





/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0