Då var dagen över..

All day i Billdal idag, GP-ponnyn och LA med mina stora killar.

Kan börja med att berätta hur det gick i LA med Khairo och Harry:

Khairo- Provade att tävla på tränsbett(andra gången) och det funkade super bra! han var LUGN och stabil och rundan blev ganska bra!
Fick ett stopp i omhoppningen, helt mitt fel eftersom jag chansade lite och hamnade i ett mellanläge..!
Men super nöjd med resten!

Även Harry var jätte fin idag!
Nollade grunden lätt som en plätt och i lagom galopp,bra avstånd osv..
Fick ett stopp med honom också i omhoppningen pga att jag chansade lite och vände upp i kombinationen, hoppade a hindret, och sen nådde han inte fram till b för att vi kom på båge lite snett in..!
Men för övrigt SUPER fin!:)

Och om vi ska dra Elins resultat också..
Vill inte säga för mycket då va..men jag kan säga att vi ska på ett litet studiebesök på Scandinavium ikväll..hmm

/Erika Cecilia Wenderyd


Kommentarer
Postat av: Jenny!

Shit vad kul! :D Man blir verkligen jätte glad för alla som går vidare i GP! En nära vän till mig gick också vidare idag! :D

2012-02-19 @ 20:40:23
Postat av: Matilda

Men var det först kvalet sen på kvällen var det scandinavium? :P

2012-02-21 @ 17:14:22
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0