oooh noo not STIG för fasen







Hemma ifrån DANMARK nu, huvvet värker,helt tung i hela kroppen o håller på att somna...zzZzZZzz
helgen har vart super! träffat så många grymma underbara människor, tack ALLA för att NI gjorde min helg GRYM
hästarna har vart toppen helgen igenom! hoppat underdunderfint, grymma rundor o Carro har lärt sej MASSOR, fick me mej 5 placeringar av 9 starter.. så jag kan ju inte vara missnöjd eller hur?

känner att det kommer att bli en tung dag imorgon... jag är slut, upp 06.15 o till skolan igen,wiiiee
kommer hem från skolan, vila lite o sen rida 3-4 hästar(dom ska skritta imorgon) o sen så ska ALLT packas upp... ojoj, lång kväll oohjaa
men på tisdag blire najs, EN häst o rida.. o (kanskekanskekanske) innebandyträning.. så lite slappa o plugga.. för det blir prov på franska on onsdag.. Va har NI för språk iskolan?

tittade lite på slutet av True talent nu oxå... va FASEN..:!!
STIG, min favvo.. åkte ju ut! hur tänkte dom där lixom?
alla är grymma, inget snack om saken.. men STIG är ju b ä s t, i n g e n  p r o t e s t
så jag blev lite ledsen i ögat nu, för han är ju ändå favvosen men, aja
nu ska ja ta o dricka lite te, sen duscha o dra mej till sängs..

nihgt
//Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ut alla resultat från helgen?

2011-09-12 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0