slappchillidilldag

sitter med min yammi smoothie/glass o fixxar lite me nya bloggen...
nu blev ni nyfikna va? kommer mer om detta sen, o såklart.. en länk

har tatt det lite lugnt idag, bara en häst o rida så ja passar på att ta det lugnt,chilla o bara va seg
inte ofta jag får vara det, så idag ska de utnyttjas-mycket xd
vet att det vart segt på bloggen idag, men nu vet ni varför

skolan va okey, rätt bra lektioner.. svenska-kärleksförklaringar till bänkgrannen, hahahaha fattar ni hru roligt det är eller? djup poesi, varma kommentarer o själsord till den som sitter gämte dej i klassriummet.. xD
lyckliga,lyckliga Hampus som får mina ord ifrån hjärtat! xd
ska ta o ta me mej boken hem, o skriva ut här- så att ni får se hur vackert det är med äkta kärlek! hahha

HArry ska markarbetas idag, rider nog samtidigt som en grupp.. mamma har träning
sen ska ja ta o plugga, har franska prov imorgon.. o duktig som jag är så har jag GLÖMT boken i SKOLAN- suck
men får försöka fixa de på nått sett.. jajajajjaa
de tar vi seen...

hörs sen!

xoxo
Erika

P.S LINNEA BOBERG DU HAR VUNNIT DEN BLÅA MÖSSAN, KOMMENTERA DIN ADRESS!

Kommentarer
Postat av: Palle

när skickar ni mössan?

2011-09-13 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0