här är jag igen då...

HEMMA!!
trött,seg,glad,sovsugen,o lite sådär halvmosig
hästarna har vart A W S O M E, o jag har vart nearly awsone.. o de får väl räcka?
Harry hoppade LB,LA,LB.. Kakan LA,Msv B,LA,LA o Drömmis LA,LA,Msv B o Msv B+5
resultat? Det får ni imorgon Moahahahahwahahsahhawh
Nu ska jag sova, smällta helgen.. Gå igenom de BRA rundorna.. känna efter hur dom kändes,varje steg o analysera.
NEJ juste, det va ju de jag INTE skulle göra, sorry.. vi tar VART ANNAT STEG nu då, för omväxlingsskull xd haha
Såklart ja ska tänka igenom de mindre bra oxå, eller de va väl inte så jätte många dåliga men ja, se va som kunde vart bättre o tänka hur jag ska lösa de o träna för att det ska bli bättre,... OFC
Helgen har vart GRYM btw, skrattat så jag gråtit, ja menar det.. grät floder igår, så J*dra roligt vi hade asså!
Matilda Sparrenhök,Cornelia Saxentorp, Alkexandra Olsson,Antonia Pettersson Häggström, Louise Sjöqvist,Joy Wasserman,Emelie Neilsen,Ella Olsson Broander,Felicia Andreasson,Inez örneborg,Kajsa Karlsson, o ja.. ALLA ni som gjort helgen så FREAKING bäst, thanks!
shoppade en ny jacka me.. bild kommer tomorrow!
natti natti, nu blire SÄNGEN- mmmmh
xoxo
Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecca H

Hur många rosetter har du ??



Svara gärna ;) JÄTTEFIN blogg :)

2011-09-26 @ 15:21:03
Postat av: Felicia

Erika wenderyyyyd <3333



btw, hade bara tänkt att säga heej , hihi :$

2011-09-27 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0