denna SKA....


bestälals inom kort!! Letat massor efter ett sånt här yammi linne, o så hittade jag detta
för 299:- på www.modegallerian.se, kärlek i första ögonkastet, helt klart!
såå min stil!

CArro hoppade super idag.. väldigt försiktig, hon hade bestämt sej för att man MÅSTE hoppa minst en halvmeter över ALLA hinder, annars funkar det inte xd Inte för att det gör så mycket, för fin var hon!
Ja strunta i dressyrgrejset med HArry, körde lite galopp o SÅKLARt ställa/böja arbeta me, o lite studds..
Herr Harald skötte sej, helt klart... lite stark o så men annars bra!


håller på att göra ett inlägg om en sak som finns på alla desas bilderna... fast olika, men ändå samma.. u get it?
kommer upp med det imorgon, så att ni har nått att läsa medans jag göttar mej i Café Kola in da Sätila school-the place of love and utbildning... eehmm

tror jag säger go'natt med detta också... så GO'NATT på er, sleep tight o dröm söta drömmar!

xoxo
Erika

Kommentarer
Postat av: fanny

galet snyggt linne!!!!! skulle du kunna länka den siden där man kan beställa den på modegallerian hitter den ine :(

2012-01-28 @ 23:40:38
URL: http://ffannyjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0