André<3

Drömkillen?? Ja, ja,ja jajajajajjajajaja
Erikas hjärta slår, rösten e så galet grym o ja.. han ska vi inte ens tala om..:o
lyssna o njut, rösten o killen e awsome, helt awsome
om han ska vinna idol? OM han ska eller? SJÄLVKLART!
Nu ska jag ut i stallet igen.. Rida carro o Jerry.. haha en på 1.67 o en på 1.30, liiite skillnad
när ja kommer in sen så ska jag göra klart en sammanfattning på vårat GRUPPARBETE som JAG fixar.. yeey
Drömmis red ja ut idag, me eve o jacky.. gick super! Jacky va lite galen men dröm va ja, en DRÖM helt enkelt
Harry hoppade ja lite i 7 gruppen, började bra.. fick ett litet missförstånd i mitten av passet o slutade super!
idag fick jag verkligen till hur jag ska rida honom, me tryck o allting o alla avstånd stämde!
super NÖJD med finaste lilla killen<3
hörs ikväll..
xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0