kväll hos familjen Wenderyd

Kvällen är här...
Jag har ridit Drömmis, gick bra! lite lätt i PD bara o sen skrittat/travat runt hagarna på gräsvägen,..
Dampiis red jag markarbete en stund medans mamma red Harry nu på kvällen, o carro hoppade jag..
OH MY va Carro va ÖVERGRYM idag, ni fattar inte.. heeelt sjukt!!
Hoppade två olika linjer, räcke till oxer på 1.30-1.35.. o två enkelhinder... hon va 399487 m över VARJE hinder, har AALDRIG hoppat upp så mycke innan tror jag! Jag  flög typ en halvmeter upp över sadeln i varje språng, hon bara sköt mej rätt upp, helt galet att jag satt kvar,.. Höll på att flyga så grym va hon! underbar känsla!
Min GRYMME häst, tänk att du.. lilla du kunde va SÅHÄR bra! Stjärnan<3

Nu ska jag käka GRYM middag med familjen, yammi
Robins på TV, ny duschad är jag, bloggat har ja gjort nu,packat nästan allt o ja.. allt är på TOPP..fast du saknas

hörs later on, STOR FET KRAM på er!
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0