datorn LEVER!

DATORN FUNKAR! so here I am, right back for you
okey.. ska jag dra hela veckan eller bara gårdagen? gårdagen blir nog bra:
red Khairo o Drömmis efter skolan, käka lite middag o sen åkte jag med Bella o Becca bort till ubbhult city
mötte upp de nara( typ 10pers) vid ubbhultskolan, satt där en stund innan vi gick ner till den sjukt långa kön,.
stog där en stund, betala o sen ut i skogen.. ja va sjukt rädd, haha tur att jag hade nån att hålla i (a)
va inte så jätte läskigt i år.. eller jo, men inte lika som de brukar.. men de va nice ändå
kom hem vid typ 10, satt o smsa heeela kvällen, haha sen---duschen+sängen
nu sitter jag här då, o min rygg-ajajaj
ska äta lite frukost sen:
*Rida Harry
*rida Drömmis
*tävla DM med Carro
*byta om
*sandra har födelsedagsfest i hyssna, bästavän 14 år!
*hem ikväll nån gång
så dagen är full, yepp
vem vet?? kanske tävlar jag dressyr med den här imån, haha xd
vad gjorde ni igår??

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0