asså du gör helt seriöst min dag <3

INGET BLOGGANDE PÅ HELA DAGEN... VILL NI VETA ORSAK? HÄR KOMMER DEN:

Jag går upp kvart över sex, VARJE DAG för att hinna fixa mej o allt innan skolan...
bussen komemr 08.15, så 2 timmar.. haha
I KNOOOOW liite överdrivet kanske, men de känns bra, o känslan är väl de viktigaste?
men idag då, så ringde klockan som vanligt på morgonen.. ja va väl lite sådär halv seg o tryckte OFC på SNOOOOOOZE, vilket resulterade i att jag blev väckt 08.06, okeey 10 min kvar till bussen går, yeey
snacka med mamma o hon kunde köra mej, men vi började ju 08.45 så LLLIIIIITTTEEE brottom ändå..!!
Fixade mej i TURBOFART, han sminka,fixa kläder,platta luggen OCH locka håret o lite annat fix på 25 min, nytt rekord tror jag.. STOLT jao
men ja, ni fattar ju att jag inte HANN blogga, ingen extratid om man säger såå

så nus itter jag här, dagen va som vaaanligt rätt seg men GALET crazy fun! Skrattat så ja gråtit, flera gånger om
lika mycket som jag vart djupt försjunken i tankar... massa DEEEEP things med Bella o Becca, alltid

kvällens er ut såhär:

*RIDA NUUU(allaaa)
*Franska läxa
*blogga
*äta
*duscha
*nått där imellan
*sova

lika intressant som vanligt, haha

xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0