Sky is the limit.. eller kanske vi siktar på grantopparna??

helt galet.. vi är påväg upp!
 happyface*

idag har hästarna gått like this:
Carolyn: Markarbete i ridhuset, och hon var galet fin! Helt sjukt... red på hacket idag, inte gjort det på flera månader.. men hon var grym på de! Så kommer att fortsätta rida med det hemma, i markarbetet. Hon gick i en jämn stadig form hela passet igenom-good girl!

Dream boy: Hoppade i en av mammas grupper kl.19. Han va en PIGG pålle idag kan jag säga, wiho! Jätte taggad och lydig, till mesta dels i alla fall ;) Han var jämn och hoppade jätte bra på alla knepiga och svåra kontrollövningar som det var idag!

Harnells Tricky Dicky: Hoppade i gruppen kl.20, han va PIGG... lite väl stark men annars var det bra! Hoppade bra,lyssnade ganska bra i alla övningar och så.. så han var också duktigt idag!

Drishoge Khairo: Lösgalopp en liten stund i ridhuset, för imorgon ska han hoppa.. och vi har kommit på att om man lösgalopperar han dagen innan så är han mycket lugnare när man hoppar ;)

Nu ska jag ta o plugga some english.. nej skoja bara.. ändra mej just
NU ska jag duscha, sen hoppa i säng och maybe pluggar jag lite då, innan jag sussar.


godaste kakan i världen<3

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du olika sadlar till alla dia hästar ? :)

2011-11-23 @ 19:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0