Resultat Änglahoppet Lördag & söndag!

Igår vart cooper jätte fin, 1,2,3,4 & 5 va AS bra, va även debuten i LA+5. Sen efter de till 6 la ja handen (ajja baja emma) Så ett stopp. Sen slarva han på 7 på bommen föll. Sen i 3 kombin fick vi inte plats till b-hindret, det va jätte kort och han hann inte ens få upp benen, men hoppade ändå. Duktiga lilla ponny.
Men ja va nöjd med denna rundan :)

Idag va han så jäääädra fin! 
Martina hjälpte mej o gav mig tips oså, det hjälpte jätte mycket!
Sen så Hoppade han super fint hela banan,, o allt satt, o gissa vad?!

VI NOLLADE! :D  Så jäkla härligt! 2 utanför placering!

Första nollan i LA nu, på en NATIONELL tävling, o en svår bana.
Jag är stolt över mig & cooper.

Tack Martina, du är bäst! :)







COOPER MIN ÄLSKADE PONNY<3






/en övelycklig emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0