huvud... nej ja menar stenklump

Okey, vädret... BRR
Det blåser sjukt mycke här kan jag säga... kunde knappt rida igår!
Okej, vi har ridhus kanske ni tänker- MEN det blåste så sjukt mycke o tog tag i tak o alla "plastfönster" så att det lät galet mycke. Slamrade o allt bara vibrerade och knakade osv.. LÄSKIGT
Men alla hästarna fick röra på sej, på ett eller annat sätt.
New morning nu då, jag är fixad o klar för skolan.. SJUKT otaggad, ush
känns som att huvudet väger 5 ton när jag ska gå upp på morgonen, måste slääääpa mej ur sängen..jäsp
men ja lyckades komma upp, yeey haha.. hade hellre stannat i sängen ;)
today är jag i skolan till 15.30, sen kommer mamma o hämtar mej så åker vi till Kungsbacka, titta på new shoes och kläder :D Komemr väl hem senast 6, antagligen tidigare..
rider alla 4 idag, hopapr carro+khairo, kanske nån mer.. I don't know
07.49.. bussen går snart.. hörs sen!
image descriptionimage description
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0