Galet najs!

Kom precis  hem från BREAKING DAWN med mina 2 bästa , Lisa o Emelie!
Grymt galet sjukt mega bra va den!

Tack för kvällen tjejor<3

Träningen igår gick hur bra som helst! Som ni nog har förstått själva så har Cooper var knasigt pigg hela veckan..
Så ja trodde ju såklart det värsta, att han bara skulle dra o ja inte skulle ha ngn kontroll what so ever!
Men icke sa nicke, min lilla super ponny går som klockan o han lyssnar på mig helt super bra.

Vi började med lite egen uppvärmning jobbade på volter o lite broms o gas. (även om gasen alltid funkar XD)
Sen jobbadde vi på små volter över bockar. Att ponnysarna skulle vara böjda i luften oså.
Efter det började vi travhoppa oxer med 2 bommar framför. Slutade när den låg på 110 cm. Han va super fin!
Sedan gick vi  över till en långsida där det var räcke-kryss-kryss-räcke.
Räcke-ett galoppstrång-kyss-studs-kryss-ett galoppsprång-räcke.
Gick som rinnande vatten där oxå!
Efter det gick vi över till 4-kombination :) Det var:
Räcke-2 galoppsprång-Oxer-ett galoppsprång-oxer-2 galoppsprång-Räcke.
Här va de lite långt i början så till och med jag fickdriva på lite ^^
Sen när anna breddade så brädadde hon oxrarna IN MOT varandra. vilket gjorde att man fick långt 2 galoppsprång o sedan väldigt kort på 1, o sedan lite lagom på 2, kanske till och med lite kort fick några.
Hästarna fick verkligen jobba där o det SYNTES när man kollade på dom andra.
Efter allt detta blev det en bana.
Cooper har ALDRIG haft så jämnt tempo o lyssnat så otroligt bra på mig!
Så jag e ju såklart super nöjd :D

Detta var min sista Anna träning för detta året, då sista är , är jag ju i Grevagården och tävlar ;)

Men de känns bra att avsluta med en Ö.V.E.R.G.R.Y.M.M träning :]

Kanske dags att lägga sig och nana nu, smsar för fullt med lisa, så ja får hålla mig vaken en stund till<3













love,

em.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0