nu sover jag... njaaee men snart!

sorry for bad update... men ja r lite smått sjuk,trött o allmänt seg så
då får de bli såhär...
har ju inte visat er mina senaste tillägg i min ridgarderob:
En Charles owen air8 navy leather(puh långt namn) hjälm!!wiihooo, finally en ny hjälm, love it! I mitten under nätet är den silvrig(a)....
Veredus Pro jump bakskydd, bruna till Harry+Khairo.. Antonia tipsade om dom, o för henne funkar dom super så jag hopaps att dom är bra! :D
thanks mum and dad<3
dagen har vart bra annars.. seg men bra
Harry va.....gaaash ja tror att någon har bytt ut min ponny! Han brukar vara så stel i sidorna när man sätter igång honom, men idag.. oh my! Han bar sej galet bra i galoppen, o traven ska vi nte snacka om! Stora(för att vara Harry) kliv ifrån början o PÅ TYGELN I FORM! underbar känsla!

Carro har ju haft en återhämtningsvecka efter ängla så hon fick bara skritta trava ogaloppera lite..gick bra men lite stel va hon allt lilla stora tjejen.<3

O Khairo... Khairakhairokahairo
han va som en explosiv BOMB idag, minsta lilla grej, att de prassla till lr vad som helst---> PANG så stack han lr busa osv... BUSE!! Imån blir det lösgalopp innan ja rider de är en sak som är säker!

NU----> DUSCHEN
sen---> SOVA

nighty nighty!'
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0