2 grymma tjejer!

Som sagt, jag diggar mångas ridstilar och det finns sjukt många duktiga.

Jag börjar med tjejen jag alltid skriver om som min förebild.

Erika Wenderyd

Vart ska man börja?
Hon har sjukt bra KÄNSLA, ruskigt snygg rid stil.

Hon vet vad hon gör, visst alla kan göra misstag, men här snackar vi focus vaje sekund av hela banan.
Sen har hon ju grymt söta ponnis oxå ju som är duktiga!
Men det räcker inte bara att ha en duktig ponny, man måste ju kunna rida oxå.
Och det är precis vad Erika gör, RIDER. Varje steg.

Helt galet bra är hon, o ja vet att hon kommer bli ngt stort i hästvärlden.

Och som gräddet på moset, är hon även min bästa vän. <3





Martina Åhs

Japp, Coopers förra ägare.

Diggar henne sjukt mke!
Martina är jätte duktig, rider så grymt snyggt och VÄL.
Vet precis vad hon gör, och när hon ska göra vad.
Hon red cooper skit bra, o de e mitt mål, bli lika duktig som henne så jag o Cooper kan komma långt.
Hjälpte verkligen när hon hjälpte mig på Ängla. Hon kan ju Cooper så hon vet ju vad jag ska göra lixom!
Men hur som helst, hon är ruskigt grym denna tjejen :)










/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0