Fotboll, mmh va roligt!

Sitter och fryser rumpan av mej,gämte en fotbollsplan i skolan... Galet kul, eller inte;) Tyvärr fanns det inga andra alternativ på elevensval så...;( Men det är ändå lite kul för det kom tre killar förut som ville snacka me mej, de gick i trean ;) Först vågade dom inte men alla tre samlade mod till sej och marcherade fram till mej och Alice, sen så säger en av dom: - Han är kär i dej!, och pekar på sin kompis;D hahah sen blev det krångligt då de inte kunde bestämma vem av dom som egentligen va kär i mej;) Men snäll som jag är så säger jag att vem det än var som va kär i mej så va jag kär i han me, och dåå gjorde en av killarna ett glädje skutt och problemet var löst;) Hahahahah fatta va gulligt! :D riktigt kul asså!;) Kramis Erika

Kommentarer
Postat av: alma.

haha! näää. va gulligt;) *

men jag hatar fotboll..xD

2011-05-25 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0