Tjoooo! =)

Sorry för den super kassa uppdateringen från min sida! men jag hade gjort 2 inlääg, så har dom inte publicerats! :O dumma blogg.se.... men aja I'm back!
Idag har jag haft studie dag! Jätte skönt :) I helgen var jag o sov hos min lilla Amanda Sjönnerhem :)
Vi hade det suuper! Så idag när jag red va conny helt galen! han fick vila igår, men han va bokstavligen GALEN!
Har aldrig ridit en så pigg ponny xD började med att skritta i manegen o det va typ "skritt sken" xD sen i traven skulle han absolut inte jobba! bara springa ville han. Efter att jag travat ett litet tag, så började jag galoppera o jag hade framme 4 bommar, så jag skulle galoppera över dem. Han bara: BOOOMMMMAAAAR!!!!!! o drog som tusan! Så han hoppa över skit stort över de 2 första så jag fick ta tbx jätte mkt till dom sista, haha. Efter ett tag när han hade lugnat sig lite, så tränade jag på skänkel vikningar. Han har ju lite svårt för det, men han va suuuuper duktig! :D skötte sej utmärkt! Prinsen<3

Så nu tänkte jag fixa lite roliga inlägg, och i morgon kommer det fler!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0