Svar 2

Postat av:

Till Erika:
hur många och vilka hästar har du nu?
när är din nästa tävling?
vem utav dina hästar är din favorit?
btw kan inte du lägga ut bilder på ditt stall och hus?
:D

2011-03-19 @ 15:01:34


Hej!
Just nu har jag 4 ponnyer/hästar som jag rider och tävlar.

Skånhällas Jackpot C-ponny f.2001 tävlar upp till LA och satsar på Msv B
Dream Boy C-ponny f.1995 tävlar upp till Msv A ,SM
Harnells Tricky Dicky D-ponny f.2002 tävlar LA och ska börja hoppa Msv med mej, har gått Msv A
Carolyn storhäst f.2000 tävlat upp till LA, LB med mej

Detta är mina hästar för tillfället!=)
Jag var precis och tävlade i helgen. Men nästa tävling blir eliten nästa vecka. Efter det blir det Danmark Baltic cup och 2 veckor efter det åker vi två helger till Norge!=)

Jag har ingen speciel favorit... Alla är "favvo" på olika saker!:D Men den lättaste och snällaste är Drömmis!(a)
Här kommer några bilder!:


KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0