Conny 4/3-11

Eftersom jag inte hopptränade igår för jag var sjuk, så hoppade jag i manegen hemma idag ! :)
Gick hur jääääääädrans bra som hälst! började hoppa lite på ett kryss några gången o bytte galopp över :) Sedan Börade jag hoppa en liten serie , först studs på 2 låga räck, sedan ett galoppsprång till oxeer :) han va jätte pigg o tyckte det va super kul =D
När vi höjde sedan satte vi en regnbåge framför oxern, o han tyckte den va lite läskig att gå förbi, men när jag hoppade den så titta han inte det minsta! så tittig e han inte ;)
Men i slutet låg oxern på 120 cm ungefär :) så jag e nöjd med dagens ridning!




Han är socker söt <3




Love, Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0