min vän



Emma- Minifoten som alla vill vara....

Allt började med att Emma hittade mej på BDB... Jag hade bilder på mina flätade pannband och skrev att jag sålde sånna.
Emma mejlade mej och beställde ett blå,silver rött pannband som jag gjorde enligt hennes beställing. Efter de så höll vi kontakten, kände inte varandra men bästämde att vi skulle träffas... Emma kom till mej och tog kort när jag red. Vi hade jätte kul, men de va lite spänt..
Allt fortsatte o ja åkte till henne,vi lärde känna varanndra ,mer o umgicks allt oftare.
Jag hjälpte Emma på GP-ponnyn o fick till o me prova att TÄVLA CONNY!
Idag,imorgon o för alltid...

Nu, när jag känner Emma, vet hur hon är, allt!
Så kan ja säga att, den dagen Emma hitta mej på Facebook, så tror jag på högre makter o änglar!
Att de satt där uppe o planerade o parade ihop oss...
Emma är en ängel, utan vingar.
Hon är en fantastisk tjej, me stor humor o galna idéer...
Jag har alltid kul med henne, o ja kan lita på henne!
hon finns ALLTID där för mej, ja kan ringa när ja vill o hon kan göra de samma!
Hon lyssnar,tar åt sej o tröstar om de behövs!
Hon är helt PERFEKT!

så jag måste säga TACK!
TACKTACKTACK du eller ni där uppe, som har hjälpt mej hitta Emma i denna stora värld, TACK!

Emma, ja älskar dej<3

/ Erika

Kommentarer
Postat av: Ella

Emma och Erika, väldens underbarast <3

hihi, gillar "minifoten" ;) <3

2011-06-08 @ 21:27:33
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0