photoshop-----> next

sitter o fixar me photoshop, lite installation o så..
pappa hade ju bara "glömt" o säga att vi hade d, o vi har haft d i flera år
yepp, den lilla saken glömde han att säga till mej xd
men nu är d snart på g tror ja, blir riktigt nice,...
____________________________________________

tog ut Carro o lösgalopperade henne i ridhuset förut, grym kondis träning!
Jag måste filma henne någon gång när vi släpper henne, hon är ju så rolig!
först skrittar hon ett varv, sen travar hon lite, volter o vändningar o så.. o när hon har travat fram så
fattar hon galopp o galopperar varv efter varv efter var i säkert 7-10 min xD utan avbrott
o sen saktar hon av o travar av sej lite o efter d komemr hon fram till mej så skrittar jag av henne
är inte d rätt roligt ändå? xD
min fina Carro<3

nu blire te( mmmh..) o kanske lite hallon? (a)
o film, som jag missat typ 1 timme av men aja, ja fattar säkert ändå

oo sen, d bästa...------> sova

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0