Hemma från konfirmation..

Japp, vart borta typ hela dagen XD

Kyrkan va sådär kul, men att sen äta med typ massa folk från släkten på mammas sida va kul :D

Va ju där för kussens skull, Elna :) (de va hon som konfirmerade sej)

Hon fick ett silver armband med en berlock på av oss, som hon kan fylla på själv sen ;)

Nu sitter jag i soffan o min rygg o fötter värker .... XD....

i morn blire en hyffsat lugn dag i SOLEN,

Och nu om en liten stund kommer familjen Piirainen-Olsson hit....

Saknat min lilla Jolin!

Haha fick precis ett sms från henne, o hon vill fiska krabbor XD HAHA

Men de blir väl att åka till kolj-ön med båten kanske, OM motorn lagas! När vi kom tillbaka till hamnen häromdagen så la den av bara ! Tur att de inte va mitt ute på havet bara ! ;)

Nu ska ja ta nåt att dricka, o dega i soffan.....


Och Komihåg: Ni e e bäst, o vi diggar er.










//emma'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0