Gästbloggning 5

  • Hej alla blogg fan! (jag är också ett) Jag heter Michelle Hoffback och har en blogg med min polare Olivia Taylor. Jag har blivit "erbjuden" å blogga på denna grymt besökrika blogg och jag tackade givetvis JA! Jag är 14 år och har som sagt en mycket framgångsrik blogg med Olivia. Vi satsar stort på den och det går frammåt! Jag känner mest Erika på denna bloggen men även Emma lite också. Jag träffade Erika första gången på ett ridläger som var hemma hos henne och då hade jag min gamla ponny Greta! Snabbt lärde jag känna henne och hennes riktigt Goa humor som ni säkert också har träffat på..xD haha.. Men enligt mig är Erika Wenderyd en otroligt framgångsrik elit ryttare som jag vet kommer nå den högsta toppen både på ponny och srorhäst! Och så Emma sahlberg! Emma är en väldigt knasig go tjej enligt mig!! Henne känner jag inte så jätte mycket men har träffat henne några gånger och hon är hel ball! Hennes ponny Cooper är också sjukt ball tycker jag !:) Emma och Cooper kommer inom inte så lång tid komma upp till Sm nivå utan problem om det går så bra som det går nu, och tro mig ! Det går awesome!! Och tillbaka till mig nu då haha! Jag är en både ponny och storhäst ryttare:) jag har en vit C-ponny som heter Tyson och så har vi en storhäst som bara är 5 år men som redan debuterat 120.. Min ponny Tyson har jag tävlat upp till MSV B med och jag har ägt honom nästan 2 år! Men han är väldigt speciell.. Någon som kan gissa?…han har bara ett öga! Jeppsson ni läste rätt! Han har bara ett öga! Förra våren hände det ofattbara! Han fick en slags svamp i ögat som åt sig inåt i ögat och fastän vi var hos veterinären ca 5 gånger då vi tyckte han betedde sig konstigt såg de ingenting.. Till slut Blev vi nerskickade till SKara där min ponny var tvungen å stå i näästan 1,5 månader.. Han vilade alltså rejält länge.. Tillräckligt länge för att alla muskler ska försvinna.. 1,5 månader hjälper inte nej, han var tvungen å vila ytterligare 4 veckor på de! Så ungefär nästan 2,5 månader fick han i vila.. Det tog väldigt lång tid men tillslut blev han bra och vi hade just kommit igång för tävlingarna 2011! Men så får han bajs i kotleden!! Men nu är han bra och vi laddar som f*n inför denna säsong!!!:D Tycker ni att jag var lite smått intressant? Varför inte slå en titt på våran blogg? Always------->www.michelleocholivia.blogg.se
---------------------------------
Grym chey, galet söt o helt underbara hästar
hoppas ni diggare henne lika mkt som jag
tack Michelle
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0