Scandinavium!

Hemma efter 3 toppen dagar i gbg! :D
Världens bästa folk och köpt lite smått och gott :)))
Köpte ett till Swarovski armband o ett HV polo schabrak :) o mer saker såklart!
Skrek halsen av mej när Manda tävla GP ponnyn, jag o Erika hade gjort ett jääääääätte fint plakat! (A)
Sen kom erika på att hon hade inte gjort ett plakat till en hon kände, så då sprang vi runt på mässan (jag, eve o erika) o samlade ihop massa papper o pennor, o så hittade vi Mountain Horse klister saker, på det satte vi ihop det med på baksidan! :D uppfinningsrika kallas det...xD Så det va lite kul efterson alla stirra ... ;D
Sen delade jag o eve ut lappar där det stog; Heja på antonia i gp-ponnyn! Heja på Amanda i gp-ponnyn! Heja på karin i gp-ponnyn! haha det va kul :DD


 Mitt nya schabrak! MArinblått med rosa kant.



Love, Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0