Galet bra helg och finfina hästar (a)

HEj alla!=)<3
Nu är denna undebara Scandinavium helg över!=/<3
JAg har köpt massa kuuuliga saker! Här kommer dom:

* Anna Scarpati schabrak, Orange brunt
* Animo Skjorta
* Animo Kavaj
* Animo ridbyxor
* Två luddgrimmor i rosa och brunt
* Hunter stövlar
* Hunter strumpor
* Equiline mössa, brun
* och ite smått och gått

ÄLSKA <3 <3 <3 <3

Japp idag har jag då hoppat HArry,Drömmis och Carro <3

Drömmis: Hoppade lagträning idag så att vi skulle komma igång lite inför nästa helg då eliten börjar. Gick SUPR bra! Hoppade runt 1 m-1.10 m!<333 Älska min lilla drömkille!

HArry: Hoppade bäääst!!  Hoppade runt 110-120 cm!=) HAn hoppade upp som attan!<3 Älskar honom<3

Carro: Pigg,glad,stutsig en hoppade jätte bra! Hoppade ca 120-130 cm!!!! Första gången jag hoppade så högt med henne!=)<3 Bäst<3

Nus ka jag sova, god natt alla älskade bloggisläsare<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder :p

2011-03-06 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0