Första önske inlägget!

Hej alla!
Såg att vi hade fått en komentar om första önske inlägget! 


Postat av: jenny ;)

Berätta om era hästar och era mål med dom detta året!
Hissar och dissar, hot or not :D tävlings sätt, och matchningar hade varit jätte roligt att läsa om! :D

2011-02-05 @ 23:03:11

Så Jenny, här kommer en början på dina önskemål, Mina hästar och mål med dom detta året!

Cristalls Jarad: B-ponny 130 cm,född 1998. Brun, valack som älskar att hoppa! Han är fin och rolig i markarbetet och pigg att hoppa! Eftersom jag är 14 iår så får jag inte tävla honom längre!='( Så mitt "mål" är att få sålt honom till någon liten tjej/kille som kan älska honom och ta honom till SM precis som jag!=')

Dream Boy: C-ponny 139,5 cm född 1995. Brun med bläs. Namnet säger allt! Han är snäll i allt! Hoppar allt, perfekta gångarter allting! Underbar helt enkelt! Drömmis har jag ägt i 2,5 år och vi har tävlat upp till SM nivå! Mina mål med Drömmis iår:
* Hoppa fler Msv A
*Vinna Msv A
*gå runt båda kvalen i SM
*Starta mer internationellt
*Hoppa globenkval
*Starta dressyr

SKånhällas Jackpot: C-ponny 139,5 född 2001. Mörkfux. Jacky är en söt BUSIG ponny som älskar att hoppa! Han har en strålande teknik och vi har hoppat upp till Msv B med placeringar! Han är lite speciell men söt!;)<3 Jag har ägt Jacky i 2 år. Mina mål med Jacky iår:
*Komma igång efter skadan
*Vinna LA
*Starta Msv B igen med bra resultat
*Starta dressyr
*"tillits" träna

Harnells Tricky Dicky: D-ponny 148 cm född 2002. Mörkbrun. Harry är en söt,lättlärd ponny som älskar att lära sig nya saker och hoppa! Jag har bara ägt honom i ca 3 månader! Han har hoppat upp till Msv A med förra ryttaren, vi har hunnit starta 3 LA med två felfria rundor och en med 4 fel! Mina mål med Harry:
*Lära känna varandra
*Kvala Msv B
*Placera oss i fler LA och även vinna
*Placera oss i Msv B
*Kvala Msv A
*Starta Msv A
*Starta dressyr

Carolyn: Stor häst 167 cm född 2000. Brun. Carro är en stor gullig tjej som älskar att hoppa! Hon är lugn och trygg på marken men när man hoppar blir hon lite het och stuttsig!;) Jag har ridit Carro i ca 5 månader tror jag!Carro har tävlat upp till 120 cm med den som red henne innan! Mina mål med Carro:
*Bli ännu mer samspelta!
*Börja tävla
*starta 90,100cm i början och placera oss
*nolla 110 cm
*starta 120 cm

Hoppas detta var okej och att det var detta du tänkte dej Jenny! Fortsätt läsa och komentera bloggen! Hissar och Dissar,hot or not, och matchnings inlägg kommer innom kort!!<3
KRAM!


Kommentarer
Postat av: vendela&sanna! ♥

skriv några bra ridövningar :D

2011-02-06 @ 11:21:26
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0