konfa osv..

Okej, excuse för blggningen idag: Konfirmation
Spenderat hela dagen ifrån 10.00-15.45 i Sätila församlingshem+Kyrka, gudstjänst och lite snack osv
sista gågen iår med konfan, sen drar det igång i januari igen, woopa.. ja
Men de va la trevligt, haha..

om jag ska dra gårdagen då:
STÄDADE ALL DAY LONG, puh*
Men det blev AWSOME, hade sjukt roligt, skrattade massor kan jag säga!
Vi käkade middag:tacos, och sen gjorde jag(enligt mej, grym efterrätt!) med Ben and Jerry glass o massa choklad detaljer, love to do desserts, men hatar att äta dom, så det skippa jag xd
sen snackade vi, allvar.. jaee men på rätt väg ;)
så ja, kvällen va  g r y m, morgonen oxå, men stack ju tidigt!

nu äre till att fixa lite julklapps listor, sen STÄDA- IGEN, suck
 hörs later on!
Erika

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0