KBA, shopping

Vart i Kungsbacka med mammi, hämta mina stövlar(som vart på lagning)köpa skor, och lite kläder!
köpte en stickad tröja i puderrosa typ, jätte söt och fin! 150:- SECONDHAND, första gången NÅGONSIN jag handlar på secondhand! Jätte bra affär, Remixx hette den och ligger gämte ridsport i KBA.
sen så sprang jag in på Gina där jag köpte ett örhänge, RIKTIGT långt med FJÄDRAR, letat galet länge efter ett sånt, och ÄNTLIGEN hade dom de, yammi!
149:- för två stycken, Gina Tricot
sen så köpte jag även ett linne, svart i löst tyg, med en paljettficka på.. NICE
90:-på Gina Tricot, love rea asså.. haha
sen så fick jag ett par GRYMMA skor! Älskar dom!
dessa blev en tidigt julklapp, ifrån Nilson tror jag.. luddet är en löskant ifrån Ginatricot 99:-
nu blire lite äta, sen ut i stallet.. kanske blire tt nytt SJUKT fint schabrak idag också? who know's?
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0