Svar på en kommentar :)

Anonym om Today is a good day.:
Ska du på Annas ridläger till sommaren?
IP: 81.228.204.159



Jag har inte planerat att åka till Annas läger iår. Vart där 2 år, men kände inte att man 'gjorde' så mkt utöver att träna. Annars är träningarna super bra och maten är god och självklart trevliga människor. Men man hittar inte på så mycket som grupp kände jag, även om man åker till liseberg gick inte alla tillsammans. Menar inte att klanka ner på detta lägret över huvud taget, men det passade inte mig bara. Anna är ju min tränare o hon är underbar! Jätte duktig o hur bra träningar som helst.  
Däremot på AW gjorde man så mycket förutom att rida. Vi spelade golf, provade på yoga och en mängd andra saker som gjorde att iprincip alla på lägret lärde känna varanda. Och det passade mig lite bättre :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0