Tjennamors

Ja känner att mina rubriker börjar att ta slut..... haha.
 
Längtar efter cooper, haha! Min lilla snutt, men han är mer än värd ett litet break, det tycker jag att alla hästar ska få någon gång på året. Och Coopisen får ett nu på lite mindre än 2 veckor, att bara få vara häst :) Men han blir omskött ändå såklart, men utan att behöva gå hårda pass varje dag.
 
Här i stugan rullar allt på.... haft några små skurar, men de är varmt ute o sen kommer solen fram igen. Jag tror att det skulle bli fint väder på måndag eller tisdag, utan regn haha!
Kan även säga att jag är propp mätt just nu, käkat sjukt go lunch, och även jordgubbar med grädde efter det....GOTT! Meeeeeen mättande ;)
 
 
Älskar denna bilden...
 
 
 
 
 
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0