Resultat SM final

SM final 2012.

Matilda- går in, med en GRYM ponny, och sätter en NOLLA! sjukt bra gjort, av den båda!

Clara- lika säkert, går in och sätter en stabil nolla, riktigt grym runda!

Karin- såg inte, men en riktigt bra runda också, as usual, fick jag höra! Dock två skit nedslag!

Jag- går in sist, vet att jag måste nolla för att vi ska bli felfria..
Och.. Gör en underbar runda, så sjuuukt nöjd!! Bästa rundan på länge! Kändes som att ALLT stämde! Felfri!

Laget slutade på noll fel i runda 1, enda. FELFRIA laget, och vi gick därför vidare till nästa omgång, som var samma bana en gång till!

Runda 2.

Matilda- gosh, GRYMME runda!! PETAR ettan, sååå synd! Skit grej verkligen, resten as bra!

Clara- riktigt bra runda igen, två skit ner, annars grymt!!

Karin- såg inte rundan, men FELFRI var den, och i guess, att den va grym!

Jag- yes, visste att om jag var felfri, så skulle vi VINNA GULD!
Khairo va lika grym här, så sjuukt fin! Riktigt nöjd med denna rundan också!
Vi PETAR ner 8:an, guldet rök, men..

Vi tog ett LAG SM SILVER!!!
goosh, helt sjukt galet underbart!!

~Kungsbacka~

/Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättestort grattis!!! Ni är helt grymt bra!!!

2012-06-13 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0