Svar- Kayla

Matilda                                                          
  Kan du inte berätta vem Kayla är? :D
 
hej Matilda! Självklart kan jag det!
 
  • fullständigt namn- Hibernia Moore
  • Smeknamn- Kayla
  • ålder- 5 år ( 2007)
  • mankhöjd- 1.47
  • färg- mörkbrun
  • import Irland

 

Jag rider Kayla åt Cathis berntsson, som tar in hästar till försäljning.

Cathis har själv importerat Kayla för bara några veckor sedan, och köpt henne för att utbilda. Jag har henne hemma, ride roch utbildar. Målet är att vi ska nolla 3 LB och vara med på ungponny SM i höst!

Jag har bara haft hemma kayla ett litet tag, men lärt känna henne ganska fort! Hon är super go, arbetsvillig, GLAD, mysig och härlig att rida! Vi har hittills vart ute på 1 clearround tillsammans där vi hoppade 80 och 90 cm ( resultat kommer sen!

ni kommer självklart få följa mig och Kayla under våran utveckling tillsammans!

 

kram Erika


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej är ungponny SM samma sak som ungponny championatet?
När är det de är?
Och vilka åldrar på hästarna är det?
Sedan
Vilka klasser är det i hoppning där?
Skulle bli jätte glad om du kunde svara i inlägg , har ingen blogg tyvärr ..
Jätte fin blogg föresten!
Kram

2012-07-23 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0