Top Model Sverige... waha

Top Model Sverige är invigt..
Och nu är det dags för att gå ut en sväng och rida Khairo!
Dressyr/markarbete en stund, sen in i duchen och hopp i sängen.. helt sjukt galet trött!
Har inte sovit ordentligt på väldigt många veckor.. ush

Ska verkligen försöka göra massa inlägg.. men ni fattar inte hur seg jag har blivit!
Jag orkar ingenting, skit trött hela tiden, skolan äter upp mej, hästarna tar sin tid och jag hålelr på att somna
hela tiden.. ZzZzZzZzzzZ
Men jag har MASSOR av inlägg som väntar i skallen, men som aldrig når fram hela vägen ut i bloggen.
Och när vi ändå är inne på detta, så kan jag ju passa på att fråga:

( En såndär basic fråga de flesta ställer)

-Vad vill just DU läsa om?

Vill ni ha träningstips? Mindre hästar? Mer hästar? Fler bilder(lovar att det kommer)! Bloggtävlingar? Åsiktinlägg.. om vad? Ja, ni får helt enkelt säga precis vad NI önskar.. så ska jag lyssna!

men nu--> Stallet!

KungKaka!

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan ni inte avslöja vinnaren? Så spännande!! ;) Kram

2012-01-31 @ 21:50:09
Postat av: dissertation writing

Dealing with horses is really amazing and useful thing!

2012-02-14 @ 11:20:30
URL: http://custom-essay.ws/dissertation.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0