När tiden inte räcker till..

Kass uppdatering, vet!
Men mitt liv snurrar på nu, känns inte som att timmarna räcker till!

Har kommit in i en period där jag VILL massor av saker hela tiden, vill göra det,och det, och dedära.. men tiden räcker inte.. och det är inte alltid man kan göra allt.
Har en litten plan också, med en sak jag ska göra... som jag velat göra jätte länge men ändå dratt mej och inte riktigt vågat, men vi får se hur det blir med den saken,går de vägen- blir ni först att få veta!

Dagen har varit ganska normal.
Skola-prov,massa tråkiga.. mindre spännande lektioner.. en del roliga, som vanligt
hästar- ridit Khairo och Jarad

sen bara tagit det lugnt, tittat på Glee(som förövrigt är min absoluta ÄLSK serie, haha)
Fick även(kom på det nu) super fina presenter av mina syster förut(Evelina)- En chockrosa "fodral" kjol med guldiga dragkedjor,ett guldigt halsband och super snygga jeansshorts med hål-ganska hög midja- TACK!

Nu ska jag sätta mej och plugga Engelska(jippie..) och sen förbereda ett prov, wohoo!
Mer bloggning sen- PROMISE!

Färgat håret btw... fast färgen har redan börjat gå ut( 2 veckor sedan) Så ska färga om det, lite mörkare!

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0