det nya året...

Ett nytt år betyder nya möjligheter och på något sätt är ett nytt år en chans att lägga allt dåligt och jobbigt bakom sej och göra en nystart. Lägga i högsta växen och försöka sitt bästa en gång till.
Jag har en hel del nyårslöften och mål som jag satsar på under 2012 och tänkte dela med mej av dem. Antagligen blir det inte verklighet av alla men att försöka är iallafall en start.

Flinta:
Komma igång och tävla igen. Få tillbaka känslan och självförtroendet och få rutin och fler starter i LA,  jag vill sätta nollorna i LA för att kvala Msv och årets stora mål/dröm är att starta Msv i slutet av året.

Bonito:
Få iordning på huvudet på honom så han lugnar ner sej och inte blir så stressad i alla situationer från marken och från ryggen, lastträna tills det inte är något problem längre, bli ett bra team och börja komma ut med honom på lite fler tävlingar, ge honom rutin och mer erfarenhet på tävling och årets stora mål är att starta 110.

Skolan:
Satsa stenhård! Jag vill gå ut med liknande betyg eller bättre än förra året vilket betyder att jag måste plugga, ligga i och satsa stenhårt på framförallt matten.

Vännerna:
Vara precis som vanligt - en vän att lita på i ur och skur och vara den goa, glada JP och försöka vara på topp. Göra slut med reductil.

Mej själv: 
Få iordning på mitt självförtroende och min egen kroppsbild, inse att vissa saker måste man även om det känns bättre att hoppa över det och att man innerst inne mår dåligt av det.



Vad är era nyårslöften och mål för 2012?

//JP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter du reductil?:O

2012-01-03 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0