Visningen på Park aveny!

Åkte tidigare ifrån skola , direkt hem och packade mina saker, sen åkte jag och mamma till Åsas salong i Göteborg.

Träffade några av de andra modellerna, sen fixade Åsa mitt hår, färgade det och klippte till luggen! När håret torkat fick jag lite korkskruvs lockar i håret inför frisyr fixet senare!
Efter håret fick jag mitt smink fixat, snacka om festsmink! Kände knappt igen mej själv!

Sen skulle vi ta oss ifrån Åsas salong till Park aveny hotell, egentligen med bil, men jag+en annan tjej var tvungna att GÅ, då de bara fanns plats för tre i bilen...

När vi väl kom fram till park aveny så fick vi lite påfyllning på smink och sedan bytte vi om.
Jag fick en styling som gick åt 60/70-tals stil, fast i en modernare tolkning!
Sedan gick vi en och en ut på scenen och fick våra frisyrer fixade inför publiken, för det var håret som stod i fokus.
Sedan gick vi en runda runt publiken, eller i mitt fall, tre..haha.

Folk tog lite bilder efteråt, vi snackade lite och sedan åkte vi hem igen vid tio tiden, efter en kul annorlunda spännande kväll med massa trevligt härligt folk!
/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0