regn, regn och åter regn...

Ja som rubriken lyder har det regnat näst intill hela dagen... Skolan va bra, flumma runt med bästa vännerna ofc ;)

ibland unbdrar jag ärligt talat om vi är helt normala, haha! Men men vi e ju så grymma endå ;)
Måste bara säga, min o Lisas torsdageftermiddagar e nog det bästa på hela veckan, haha!

Inget Stallet för mig idag, Cooper får vila och mamma är på möte. Ganska skönt faktikst att bara få ta de lugnt, inga läxor o göra idag heller så ja ska chilledilla hela kvällen :) Men i morgonb har vi engelska nationella, att skriva en uppsats. Men det borde inte va några problemas, måste medge att om nåt så e ja rätt grym på att skriva ihop engelska texter på prov haha.
Vi får väl se ;)

Kan även säga att att jag har beställt hem 2 klännar som jag ska hämta ut! Sommriga o härliga ;) ska även beställa en till, gud ja dog när ja såg den! Från den hemsidan som Erika länka, ni vet? Jag hittade en där som jag skulle DÖDA för!!! (och nej, inte allvaligt talat döda, men ni fattar vinkeln...) Sen måste ni ju även medge att Erika var sjukt fin i sin klänning!? PANGBRUUUUD!!


Nu ska jag göra nåt vettigt, haha typ kolla TV elle nåt...höhö



image description

Goooosh, kolla in bruden, Fattar inte huuuuur killarna kan behärska sig i hennes närhet....;)





/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0