hey on you all

Vart magsjuk nu i veckan, väldigt trevligt o rekomenderas starkt! eller inte vaa...... xD
Cooper fått tatt de lie lugnare dessa dagarna efter meetinget, men nu kör vi på igen!

Min dag har inte vart så himlans hädelserik o lärofylld, men har iaf haft engelska Nationella halva dagen!
Gick nog rätt bra, brukar få bra på engelska ;) typ mitt endda starka ämne....haha!

Asså utöver det har min dag vart rätt tråkit, skolan, hem , äta o rida. Sitter nu o chilledillar med VÄRLDENS bästa bok, THE HUNGER GAMES <3 <3 haha xD Läser den på engelska såklart, sen när ja läst klart den läser ja bok 2 & 3 på engelska oxå¨:) en bok jag rekomenderar, man fatsnar direkt!



Ne nu måste ja sova, en ny dag i morn!









/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0