Hemma.

Hemma ifrån Ljungby..
Min status just nu är-
•sjukt ont i huvudet
•SKIT trött
•ont i hela kroppen
•illamående
•glad..fast jätte irriterad och ledsen samtidigt..yesyes

Yes, efter en helg med sjukt mycket skratt,gråt,galna roliga kvällar,underbara vänner,bra rundor..mindre bra rundor, tidiga uppgångar, och massor att göra.. Så mår man ungefär såhär.

Helgens big LOVE går till-
~ VINSTEN I MSV B med KHAIRO- the horse of My dreams! Vinsten medförde även ett GLOBENGEHÄNG!
~ vinsten med HARRY! Världens bästa kille!
~ att Harry vart så SJUKT pigg och FIN denna helgen! Underbart!
~ banorna, bra roliga banor med flyt!
~ VÄNNERNA, åh mina underbara vänner! Skattade så att min mage höll på att dö! Asså ni är underbara, ALL OF YOU!

Helgens inte lika big love-
~ min kassa ridning i Msv A, aaaauuurg!
~ skit pet.. Segt

Nu ska vi titta på alla filmer, ska försöka fixa ihop filmerna och lägga upp dom här! Ska granska dom och se vad som ska ändras, sen blir det träna,träna,träna och om två veckor bär det av till DRAMMEN! Tagga!

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0